Mange fagforeninger og A-kasser tilbyder deres medlemmer rabatter til forskellige ting. Der er også flere, både fagforeninger og A-kasser der har forskellige klubber, som deres medlemmer kan være medlem af. Derfor er det en god idé, at finde ud af om og hvad dine medlemskaber tilbyder. Når du alligevel betaler troligt, til både fagforening og A-kasse hver måned, så kan du lige så godt udnytte alt hvad de tilbyder dig.

Få det fulde udbytte ud af din fagforening og A-kasse

Det er forskelligt hvad fagforeningerne tilbyder deres medlemmer af ekstra services. Nogle steder kan man være gratis medlem af en løbeklub og på den måde få både ekstra motion og være del af et fællesskab. Hos andre selskaber kan du være heldig, at kunne få rabat på smukke kunstværker.

Under alle omstændigheder er det værd, at undersøge hvad lige netop du kan få ekstra ud af dine medlemskaber. Så kan det også være, at du føler at du for lidt ekstra for dine penge, indtil den dag du virkelig skal bruge det du betaler for. Nemlig deres faglige hjælp eller dagpengene via din A-kasse. Indtil da så nyd godt af dit job og de ekstra services som du kan få del i via dit medlemskab.

Havde de ikke lige det du ledte efter?

Hvis din fagforening eller A-kasses ekstra services ikke matchede overens med de ting du lige præcis står og mangler, så kan du heldigvis også finde gode rabataftaler andre steder. Betaler du lidt for meget for dit internet? Så kan du nemt og hurtigt tjekke priser og hastigheder på internetudbydere hos hurtigt internet. De sammensætter priser og hastigheder i en overskuelig rækkefølge, så du hurtigt kan tjekke om du kan spare penge, ved få klik.

Det kan også være, at du lige står og mangler det perfekte maleri til stuen? Så har kunst.dk samlet alt info om danske kunstnere, så du nemt kan finde frem til lige præcis det maleri der vil passe bedst ind i det hjem. Er du mere interesseret i at opleve kunst på museer? Så har kunst.dk også samlet en lang række af museer i Danmark hvor du kan opleve dansk kunst.

Du kan også læse om forskellige stilarter af kunst, hvis du er i tvivl om hvad der er din smag. Så selvom din fagforening måske ikke lige havde det tilbud på internet eller lige det maleri du ønskede dig så finder du det let tilgængeligt andre steder.