Lager, Post & Servicearbejdernes Forbund

Lager, Post & Servicearbejdernes Forbund
Rantzausgade 58
2200 København N

Telefon nummer for Lager, Post & Servicearbejdernes Forbund:

Bedste fagforening og A-Kasse – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du vælger at sikre dig via en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Mobning eller anden opførsel
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Er du i Lager, Post & Servicearbejdernes Forbund? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.