Funktionærforeningen I Lemvigh Myller & Munck

Funktionærforeningen I Lemvigh Myller & Munck
Vestre Teglgade 16
2450 København SV

Telefon nummer for Funktionærforeningen I Lemvigh Myller & Munck:

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Så kig herunder i listen, hvis du finder nogle af Danmarks billigste og bedst vurderede fagforeninger og A-Kasser. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Er Funktionærforeningen I Lemvigh Myller & Munck din forening? Skift og spar

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • Karrierer hjælp

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.