Pædagogisk Medhjælperforbund Københavns Amt Afd. 3

Pædagogisk Medhjælperforbund Københavns Amt Afd. 3
Gladsaxevej 370
2860 Søborg

Telefon nummer for Pædagogisk Medhjælperforbund Københavns Amt Afd. 3:

Billig fagforening – Få råd til mere uden at miste noget

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for op til 6000 om året.
Vælg fra listen herunder og spar op til 6000 kr. i forhold til de store forbund, hvor du betaler mere til politik end til dig selv. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Din fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Måske du oplever

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Pædagogisk Medhjælperforbund Københavns Amt Afd. 3? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.