Dansk Taxi Råd

Dansk Taxi Råd
Klingseyvej 15A
2720 Vanløse

Telefon nummer for Dansk Taxi Råd:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du vælger at sikre dig via en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du skulle løbe ind i problemer på din arbejdsplads, men det handler i høj grad også om prisen og hvad du får for de penge du bruger. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Fagforening for Dansk Taxi Råd – Skal du have en anden ?

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Problemer med lønnen
  • Dårlig opførsel fra din chef
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Billig A-Kassefor dig i Dansk Taxi Råd - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.