Danmarks Lærerforening Kreds 121

Danmarks Lærerforening Kreds 121
Pontoppidansvej 4
7400 Herning

Telefon nummer for Danmarks Lærerforening Kreds 121:

Billig fagforening og A-kasse – Spar mange penge nu

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig der kan give dig flere penge til det du ønsker.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Hvis du får for lidt i løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • Efteruddannelse

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.