N N F – Hobro Afd

N N F – Hobro Afd
Jernbanegade 12
9500 Hobro

Telefon nummer for N N F – Hobro Afd:
(+45) 98520587 / 98 52 05 87

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Fagforening for N N F – Hobro Afd – Skal du have en anden ?

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Usaglig fyring
  • Karrierer hjælp

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Billig A-Kassefor dig i N N F – Hobro Afd - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.

2 kommentarer

1. Anker F. Nielsen on

Vores søn Morten Finderup Nielsen, 19 år vil gerne have et tilbud fra NNF fagforening i Hobro.

Han startede Job SEP.2018 som plukker og læsser på ARLA i Hobro, hvor han kun har natte vagter 21-05.

Det skal være både som medlem af NNF fagforening med A-kasse .

Gerne pris på jeres tilbud.

Mvh.

Anker og Morten Finderup Nielsen,
    Kvædeparken 48,
    9500 Hobro.

• Hej Anker

Denne side er ment som opslagsværk og til at give tilbud via vores lister af mulige fagforeninger.
      Jeg vil derfor anbefale at I blot klikker på en af fagforeningerne i listen og hører dem direkte om tilbud