3F Skjern
Trykkerivej 8
6900 Skjern

Telefon nummer for 3F Skjern:

6900 Skjern, Denmark

Spar penge på ny fagforening og A-Kasse

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Så kig herunder i listen, hvis du finder nogle af Danmarks billigste og bedst vurderede fagforeninger og A-Kasser. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være problemer med

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.