Metalklubben Tim Maskinfabrik V/Kasserer Vagn Søndergård
Fabriksvej 13
6980 Tim

Telefon nummer for Metalklubben Tim Maskinfabrik V/Kasserer Vagn Søndergård:
(+45) 97333144 / 97 33 31 44

6980 Tim, Denmark

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 om året

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig der kan give dig flere penge til det du ønsker.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. HK, 3F og andre fagforbund er meget dyrere end de gule A-Kasser og har du ikke brug for forbundet og det politiske så er der ingen grund til ikke at spare mange penge.

Skift Fagforening nu og spar op til 6.000,-

Fagforening for Metalklubben Tim Maskinfabrik V/Kasserer Vagn Søndergård – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er den del der hjælper, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være problemer med

Derudover er fagforeningen den billigste del af den samlede pakke. Husk at fagforeningen er den billigste del af pakken

Billig A-Kassefor dig i Metalklubben Tim Maskinfabrik V/Kasserer Vagn Søndergård - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.