HK Viborg-Skive-Nykøbing
Boyesgade 3
8800 Viborg

Telefon nummer for HK Viborg-Skive-Nykøbing:

Billig fagforening – Få råd til mere uden at miste noget

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for op til 6000 om året.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for HK Viborg-Skive-Nykøbing – Skal du have en anden ?

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Mange får problemer

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Billig A-Kassefor dig i HK Viborg-Skive-Nykøbing - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.