Dansk Metalarbejderforbund, Brønderslev Afd.

Dansk Metalarbejderforbund, Brønderslev Afd.
Nordens Alle 8
9700 Brønderslev

Telefon nummer for Dansk Metalarbejderforbund, Brønderslev Afd.:
(+45) 98820348 / 98 82 03 48

Centrér kort

Billig fagforening og A-kasse – Spar op til 6000 om året

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig for op til 6000 om året.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for Dansk Metalarbejderforbund, Brønderslev Afd. – Skal du have en anden ?

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du får for lidt i løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.