3F Thy-Mors

3F Thy Mors
Sydhavnsvej 13
7700 Thisted

Telefon nummer for 3F Thy-Mors:

Centrér kort

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Så kig herunder i listen, hvis du finder nogle af Danmarks billigste og bedst vurderede fagforeninger og A-Kasser. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Fagforening for 3F Thy-Mors – Skal du have en anden ?

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Er du i 3F Thy-Mors? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.