3F Thy-Mors

3F Thy Mors
Sydhavnsvej 13
7700 Thisted

Telefon nummer for 3F Thy-Mors:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar mange penge nu

Skal du vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Hvis du får for lidt i løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • anklaget og fyret
  • samt meget meget mere

Er du i 3F Thy-Mors? - Skift og spar penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.