Greve Lærerforening Dlf Kreds 43 A
Degnestræde 7
2670 Greve

Telefon nummer for Greve Lærerforening Dlf Kreds 43 A:

2670 Greve, Denmark

Vælg ny A-kasse og fagforening – Vælg ny nu

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Er Greve Lærerforening Dlf Kreds 43 A  din forening? Skift og spar

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Billig A-Kassefor dig i Greve Lærerforening Dlf Kreds 43 A  - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.