HK Sjælland

HK Sjælland
Elmegade 42
4400 Kalundborg

Telefon nummer for HK Sjælland:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du vælger at sikre dig via en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du skulle løbe ind i problemer på din arbejdsplads, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Fagforening for HK Sjælland – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være problemer med

• Hvis du får for lidt i løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Er du i HK Sjælland? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.