Funktionærforeningen I R S M Plus

Funktionærforeningen I R S M Plus
Algade 76 1 th
4760 Vordingborg

Telefon nummer for Funktionærforeningen I R S M Plus:

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 om året

Find en ny billig fagforening og A-Kasse, der kan sparer dig for mange penge hvert år.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for Funktionærforeningen I R S M Plus – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være en af disse

• Manglende løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Billig A-Kassefor dig i Funktionærforeningen I R S M Plus - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.