HK-Klubben Ved Middelfart Kommune
Østergade 11
5500 Middelfart

Telefon nummer for HK-Klubben Ved Middelfart Kommune:
(+45) 20419260 / 20 41 92 60

5500 Middelfart, Denmark

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Fagforening for HK-Klubben Ved Middelfart Kommune – Skal du have en anden ?

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Billig A-Kassefor dig i HK-Klubben Ved Middelfart Kommune - Skift nu!

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.