Ejendomsfunktionærernes Fagforening, Afdeling Fyn
Otto Baches Vej 13
5230 Odense M

Telefon nummer for Ejendomsfunktionærernes Fagforening, Afdeling Fyn:

Billig fagforening og A-kasse – Spar penge på din A-Kasse nu

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for op til 6000 om året.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Mange får problemer

Er du i Ejendomsfunktionærernes Fagforening, Afdeling Fyn? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.