Værkmesterforeningen V/Statsfængslet Renbæk
Renbækvej 12
6780 Skærbæk

Telefon nummer for Værkmesterforeningen V/Statsfængslet Renbæk:

Billig fagforening og A-kasse – Spar mange penge nu

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for op til 6000 om året.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. HK, 3F og andre fagforbund er meget dyrere end de gule A-Kasser og har du ikke brug for forbundet og det politiske så er der ingen grund til ikke at spare mange penge.

Er Værkmesterforeningen V/Statsfængslet Renbæk  din forening? Skift og spar

Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Værkmesterforeningen V/Statsfængslet Renbæk ? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.