Assurandørforeningen I Danica

Assurandørforeningen I Danica
Lindevej 7
6400 Sønderborg

Telefon nummer for Assurandørforeningen I Danica:

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Manglende løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • Efteruddannelse

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.