3F Vejle Fagligt Fælles Forbund

3F Vejle Fagligt Fælles Forbund
Sjællandsgade 30
7100 Vejle

Telefon nummer for 3F Vejle Fagligt Fælles Forbund:

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Fagforening for 3F Vejle Fagligt Fælles Forbund – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Hvis du får for lidt i løn
  • Dårlig opførsel fra din chef
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.