Dansk El-Forbund, Lillebælt

Dansk El-Forbund, Lillebælt
Jens Grøns Vej 20
7100 Vejle

Telefon nummer for Dansk El-Forbund, Lillebælt:

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Fagforening for Dansk El-Forbund, Lillebælt  – Skal du have en anden ?

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • At komme videre i nyt job

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Billig A-Kassefor dig i Dansk El-Forbund, Lillebælt  - Skift nu!

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.