Den Grafiske Værkstedsklub P J Schmidt Tryk

Den Grafiske Værkstedsklub P J Schmidt Tryk
Aage Grams Vej 6
6500 Vojens

Telefon nummer for Den Grafiske Værkstedsklub P J Schmidt Tryk:

Billig fagforening og A-kasse – Få råd til mere uden at miste noget

Find en ny billig fagforening og A-Kasse, der kan sparer dig for mange penge hvert år.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Fagforening for Den Grafiske Værkstedsklub P J Schmidt Tryk  – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være en af disse

• Problemer med lønnen
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • anklaget og fyret
  • Efteruddannelse

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Billig A-Kassefor dig i Den Grafiske Værkstedsklub P J Schmidt Tryk  - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.