Savværkarbejder og Maskinsnedkernes Fagforening

Savværkarbejder og Maskinsnedkernes Fagforening
Mølle Alle 26
2500 Valby

Telefon nummer for Savværkarbejder og Maskinsnedkernes Fagforening:

Spar penge på ny fagforening og A-Kasse

Er du klar til at spare penge?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Fagforening for Savværkarbejder og Maskinsnedkernes Fagforening – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Problemer med lønnen
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Billig A-Kassefor dig i Savværkarbejder og Maskinsnedkernes Fagforening - Skift nu!

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.