Vagt- Og Sikkerhedsfunktionærenes Landssammenslutning

Vagt- Og Sikkerhedsfunktionærenes Landssammenslutning
Trekronergade 126H
2500 Valby

Telefon nummer for Vagt- Og Sikkerhedsfunktionærenes Landssammenslutning:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar mange penge nu

Når du vælger at sikre dig via en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du skulle løbe ind i problemer på din arbejdsplads, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Hvis du får for lidt i løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Juridiske udfordringer
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.