Danmarks Leder Organisation
Markvangen 3
8260 Viby Jylland

Telefon nummer for Danmarks Leder Organisation:

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar penge på din A-Kasse nu

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig for op til 6000 om året.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Fagforening for Danmarks Leder Organisation – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

Er du i Danmarks Leder Organisation? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.