Danmarks Leder Organisation

Danmarks Leder Organisation
Markvangen 3
8260 Viby Jylland

Telefon nummer for Danmarks Leder Organisation:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Vælg ny nu

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Fagforening for Danmarks Leder Organisation – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Måske du oplever

• Problemer med lønnen
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Billig A-Kassefor dig i Danmarks Leder Organisation - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.