Sygehjælpernes Brancheklub I Århus

Sygehjælpernes Brancheklub I Århus
Christian X’s Vej 56
8260 Viby Jylland

Telefon nummer for Sygehjælpernes Brancheklub I Århus:

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Få råd til mere uden at miste noget

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig der kan give dig flere penge til det du ønsker.
Vælg fra listen herunder og spar op til 6000 kr. i forhold til de store forbund, hvor du betaler mere til politik end til dig selv. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for Sygehjælpernes Brancheklub I Århus – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Hvis du får for lidt i løn
  • Dårlig opførsel fra din chef
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Billig A-Kassefor dig i Sygehjælpernes Brancheklub I Århus - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.