Dansk Metalarbejderforbund, Thisted
Vestergade 41A
7700 Thisted

Telefon nummer for Dansk Metalarbejderforbund, Thisted:
(+45) 97920877 / 97 92 08 77

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 om året

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig for mange penge hvert år.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Fagforening for Dansk Metalarbejderforbund, Thisted – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

Er du i Dansk Metalarbejderforbund, Thisted? - Skift og spar penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.