Dansk Told- Og Skatteforbund Thisted

Dansk Told- Og Skatteforbund Thisted
Thisted Kystvej 4
7700 Thisted

Telefon nummer for Dansk Told- Og Skatteforbund Thisted:

Bedste fagforening og A-Kasse – Vælg ny nu

Skal du vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Fagforening for Dansk Told- Og Skatteforbund Thisted – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Måske du oplever

• Problemer med lønnen
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Billig A-Kassefor dig i Dansk Told- Og Skatteforbund Thisted - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.