Pmf Afd Vestsjælland
Ndr.Stationsvej 18
4200 Slagelse

Telefon nummer for Pmf Afd Vestsjælland:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du vælger at sikre dig via en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Er du i Pmf Afd Vestsjælland? - Skift og spar penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.