Dansk Jernbaneforbund Banekredsen
Rødtjørnevej 4
4470 Svebølle

Telefon nummer for Dansk Jernbaneforbund Banekredsen:

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Fagforening for Dansk Jernbaneforbund Banekredsen – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.