Metal Storstrøm

Metal Storstrøm
Kirketorvet 9
4760 Vordingborg

Telefon nummer for Metal Storstrøm:

Centrér kort

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være en af disse

• Problemer med lønnen
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • anklaget og fyret
  • Efteruddannelse

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Er du i Metal Storstrøm? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.