Fagforeningen Bedst & Billigst 2B
D Lauritzens Vej 14
6700 Esbjerg

Telefon nummer for Fagforeningen Bedst & Billigst 2B:

6700 Esbjerg, Denmark

Man behøver ikke nødvendigvis at være medlem af en fagforening, men det betyder ikke, at det ikke er værd at overveje. Et medlemskab hos en fagforening giver nemlig et utal af fordele for dig, der har en relation til arbejdsmarkedet.

Det eneste, du behøver at gøre, er at betale et medlemskontingent, hvilket sjældent er højt hos fagforeninger. Til gengæld vil fagforeningen altid stå klar til at hjælpe dig, hvis du får brug for det.

Bedst og Billigst giver dig det, du forventer af en fagforening

Det Faglige Hus står for driften af tre fagforeninger, nemlig Fagforeningen Danmark, FK/TS og sidst — men ikke mindst — fagforeningen 2B Bedst og Billigst. Vælger du at melde dig ind i Det Faglige Hus uden at være omfattet af deres kollektive heltidsulykkesforsikring, så sørger de for at du bliver meldt ind i 2B Bedst og Billigst.

Som navnet indikerer er der tale om en fagforening, der for en billig pris giver dig det, du kan forvente af en fagforening. Her kan der blandt andet være tale om rådgivning og hjælp ved emner, du skulle være i tvivl om og juridisk opbakning, hvis din arbejdsplads eller chef sætter dig i en situation, hvor du må kæmpe for din ret.

Her gør det altid en stor forskel at have en fagforening i ryggen, og det booster selvsikkerheden, når du og din fagforening sammen skal tale din sag.

Fordele ved et medlemskab hos Bedst og Billigst

Trygheden ved, at man altid kan kontakte sin fagforening ved tvivl, spørgsmål, og når det er brug for juridisk hjælp, giver ro i hverdagen i forhold til jobrelaterede emner.

Derudover er der også andre gode grunde til at overveje et medlemskab hos Bedst og Billigst. Det Faglige Hus, som 2B hører under, er nemlig også en statsanerkendt a-kasse, som kan udbetale dig dagpenge eller andre ydelser. Vælger du både at melde dig ind i deres a-kasse og fagforening, får du som en bonus dit medlemskab hos deres fagforening gratis i de første 3 måneder.

Et medlemskab af en a-kasse er ligesom med fagforening værd at overveje, da du ved et sådant medlemskab vil optjene ret til at få dagpenge og andre ydelser, hvis det skulle blive aktuelt. Uanset hvilken a-kasse du melder dig ind i, har du ret til de samme ydelser, og statslige tilsyn sikrer, at denne lov håndhæves hos alle a-kasser.

Det er få fagforeninger, der tilbyder rabatter til de kunder, der både vælger at have a-kasse og fagforening hos dem, og derfor vælger mange mennesker at have fagforening og a-kasse to forskellige steder.

Da Det Faglige Hus tilbyder 3 måneders gratis fagforening er det altså værd at overveje at samle a-kasse og fagforening hos Det Faglige Hus og 2B Bedst og Billigst, da der er penge at spare, og da det kan gøre forløbet lettere for dig som kunde.

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Fagforening for Fagforeningen Bedst & Billigst 2B – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Er du i Fagforeningen Bedst & Billigst 2B? - Skift og spar penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.