Fagforeningen Bedst & Billigst 2B
D Lauritzens Vej 14
6700 Esbjerg

Telefon nummer for Fagforeningen Bedst & Billigst 2B:

Man behøver ikke nødvendigvis at være medlem af en fagforening, men det betyder ikke, at det ikke er værd at overveje. Et medlemskab hos en fagforening giver nemlig et utal af fordele for dig, der har en relation til arbejdsmarkedet.

Det eneste, du behøver at gøre, er at betale et medlemskontingent, hvilket sjældent er højt hos fagforeninger. Til gengæld vil fagforeningen altid stå klar til at hjælpe dig, hvis du får brug for det.

Bedst og Billigst giver dig det, du forventer af en fagforening

Det Faglige Hus står for driften af tre fagforeninger, nemlig Fagforeningen Danmark, FK/TS og sidst — men ikke mindst — fagforeningen 2B Bedst og Billigst. Vælger du at melde dig ind i Det Faglige Hus uden at være omfattet af deres kollektive heltidsulykkesforsikring, så sørger de for at du bliver meldt ind i 2B Bedst og Billigst.

Som navnet indikerer er der tale om en fagforening, der for en billig pris giver dig det, du kan forvente af en fagforening. Her kan der blandt andet være tale om rådgivning og hjælp ved emner, du skulle være i tvivl om og juridisk opbakning, hvis din arbejdsplads eller chef sætter dig i en situation, hvor du må kæmpe for din ret.

Her gør det altid en stor forskel at have en fagforening i ryggen, og det booster selvsikkerheden, når du og din fagforening sammen skal tale din sag.

Fordele ved et medlemskab hos Bedst og Billigst

Trygheden ved, at man altid kan kontakte sin fagforening ved tvivl, spørgsmål, og når det er brug for juridisk hjælp, giver ro i hverdagen i forhold til jobrelaterede emner.

Derudover er der også andre gode grunde til at overveje et medlemskab hos Bedst og Billigst. Det Faglige Hus, som 2B hører under, er nemlig også en statsanerkendt a-kasse, som kan udbetale dig dagpenge eller andre ydelser. Vælger du både at melde dig ind i deres a-kasse og fagforening, får du som en bonus dit medlemskab hos deres fagforening gratis i de første 3 måneder.

Et medlemskab af en a-kasse er ligesom med fagforening værd at overveje, da du ved et sådant medlemskab vil optjene ret til at få dagpenge og andre ydelser, hvis det skulle blive aktuelt. Uanset hvilken a-kasse du melder dig ind i, har du ret til de samme ydelser, og statslige tilsyn sikrer, at denne lov håndhæves hos alle a-kasser.

Det er få fagforeninger, der tilbyder rabatter til de kunder, der både vælger at have a-kasse og fagforening hos dem, og derfor vælger mange mennesker at have fagforening og a-kasse to forskellige steder.

Da Det Faglige Hus tilbyder 3 måneders gratis fagforening er det altså værd at overveje at samle a-kasse og fagforening hos Det Faglige Hus og 2B Bedst og Billigst, da der er penge at spare, og da det kan gøre forløbet lettere for dig som kunde.

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Få råd til mere uden at miste noget

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for mange penge hvert år.
Vælg fra listen herunder og spar op til 6000 kr. i forhold til de store forbund, hvor du betaler mere til politik end til dig selv. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Mange får problemer

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Fagforeningen Bedst & Billigst 2B? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.