Fagforeningen Bedst & Billigst 2B
D Lauritzens Vej 14
6700 Esbjerg

Telefon nummer for Fagforeningen Bedst & Billigst 2B:

Man behøver ikke nødvendigvis at være medlem af en fagforening, men det betyder ikke, at det ikke er værd at overveje. Et medlemskab hos en fagforening giver nemlig et utal af fordele for dig, der har en relation til arbejdsmarkedet.

Det eneste, du behøver at gøre, er at betale et medlemskontingent, hvilket sjældent er højt hos fagforeninger. Til gengæld vil fagforeningen altid stå klar til at hjælpe dig, hvis du får brug for det.

Bedst og Billigst giver dig det, du forventer af en fagforening

Det Faglige Hus står for driften af tre fagforeninger, nemlig Fagforeningen Danmark, FK/TS og sidst — men ikke mindst — fagforeningen 2B Bedst og Billigst. Vælger du at melde dig ind i Det Faglige Hus uden at være omfattet af deres kollektive heltidsulykkesforsikring, så sørger de for at du bliver meldt ind i 2B Bedst og Billigst.

Som navnet indikerer er der tale om en fagforening, der for en billig pris giver dig det, du kan forvente af en fagforening. Her kan der blandt andet være tale om rådgivning og hjælp ved emner, du skulle være i tvivl om og juridisk opbakning, hvis din arbejdsplads eller chef sætter dig i en situation, hvor du må kæmpe for din ret.

Her gør det altid en stor forskel at have en fagforening i ryggen, og det booster selvsikkerheden, når du og din fagforening sammen skal tale din sag.

Fordele ved et medlemskab hos Bedst og Billigst

Trygheden ved, at man altid kan kontakte sin fagforening ved tvivl, spørgsmål, og når det er brug for juridisk hjælp, giver ro i hverdagen i forhold til jobrelaterede emner.

Derudover er der også andre gode grunde til at overveje et medlemskab hos Bedst og Billigst. Det Faglige Hus, som 2B hører under, er nemlig også en statsanerkendt a-kasse, som kan udbetale dig dagpenge eller andre ydelser. Vælger du både at melde dig ind i deres a-kasse og fagforening, får du som en bonus dit medlemskab hos deres fagforening gratis i de første 3 måneder.

Et medlemskab af en a-kasse er ligesom med fagforening værd at overveje, da du ved et sådant medlemskab vil optjene ret til at få dagpenge og andre ydelser, hvis det skulle blive aktuelt. Uanset hvilken a-kasse du melder dig ind i, har du ret til de samme ydelser, og statslige tilsyn sikrer, at denne lov håndhæves hos alle a-kasser.

Det er få fagforeninger, der tilbyder rabatter til de kunder, der både vælger at have a-kasse og fagforening hos dem, og derfor vælger mange mennesker at have fagforening og a-kasse to forskellige steder.

Da Det Faglige Hus tilbyder 3 måneders gratis fagforening er det altså værd at overveje at samle a-kasse og fagforening hos Det Faglige Hus og 2B Bedst og Billigst, da der er penge at spare, og da det kan gøre forløbet lettere for dig som kunde.

Spar penge på ny fagforening og A-Kasse

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være problemer med

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.