Den Solidariske Forening 3F I Sønderjylland
stergade 22
6510 Gram

Telefon nummer for Den Solidariske Forening 3F I Sønderjylland:

6510 Gram, Denmark

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Er du klar til at spare penge?
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Din fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Den Solidariske Forening 3F I Sønderjylland ? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.