Handels- Og Kontorfunktionærernes Forbund I Danmark Odense Afd.
Vindegade 72
5000 Odense C

Telefon nummer for Handels- Og Kontorfunktionærernes Forbund I Danmark Odense Afd.:

5000 Odense C, Denmark

Bedste fagforening og A-Kasse – Spar mange penge nu

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du skulle løbe ind i problemer på din arbejdsplads, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Er Handels- Og Kontorfunktionærernes Forbund I Danmark Odense Afd.  din forening? Skift og spar

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Mange får problemer

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.