Tømrer & Stilladsklub 19 Sl
Bjergfyrvangen 11
5270 Odense N

Telefon nummer for Tømrer & Stilladsklub 19 Sl:

5270 Odense N, Denmark

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Så kig herunder i listen, hvis du finder nogle af Danmarks billigste og bedst vurderede fagforeninger og A-Kasser. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Er Tømrer & Stilladsklub 19 Sl din forening? Skift og spar

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.