Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg

Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg
Bryghusvej 30
5700 Svendborg

Telefon nummer for Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg:

Centrér kort

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Vidste du at du kan sparer over 6000 om året hvis du skifter fra forbund til en af disse A-Kasser og fagforeninger?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • Karrierer hjælp

Billig A-Kassefor dig i Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.