Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg
Bryghusvej 30
5700 Svendborg

Telefon nummer for Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg:
(+45) 72374000 / 72 37 40 00

5700 Svendborg, Denmark

Bedste fagforening og A-Kasse – Spar mange penge nu

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Skift Fagforening nu og spar op til 6.000,-

Fagforening for Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Mange får problemer

Pakken med fagforening og A-Kasse. Her af er fagforneingen den billigste.
Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Dansk Told- Og Skatteforbund Lokalforeningen Svendborg? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.