Foa – Fag og Arbejde

Foa – Fag og Arbejde
Nordre Boulevard 78
6800 Varde

Telefon nummer for Foa – Fag og Arbejde:

Centrér kort

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Så kig herunder i listen, hvis du finder nogle af Danmarks billigste og bedst vurderede fagforeninger og A-Kasser. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Er Foa – Fag og Arbejde  din forening? Skift og spar

Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Måske du oplever

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Opsagt uden grund
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.