Foreningen Af Politiledere I Danmark
Storegade 79
6800 Varde

Telefon nummer for Foreningen Af Politiledere I Danmark:
(+45) 86125300 / 86 12 53 00]

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Er du klar til at spare penge?
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Er Foreningen Af Politiledere I Danmark  din forening? Skift og spar

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

Er du i Foreningen Af Politiledere I Danmark ? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.