Lederforum

Lederforum
Bredballe Byvej 63
7120 Vejle Øst

Telefon nummer for Lederforum:

Billig fagforening – Spar penge på din A-Kasse nu

Find en ny billig fagforening og A-Kasse, der kan sparer dig for mange penge hvert år.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Er Lederforum din forening? Skift og spar

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Det kan være en af disse

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Billig A-Kassefor dig i Lederforum - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.