Danmarks Lærerforening, Kreds 113 Vejle Lærerkreds
Langelinie 64
7100 Vejle

Telefon nummer for Danmarks Lærerforening, Kreds 113 Vejle Lærerkreds:

7100 Vejle, Denmark

Bedste fagforening og A-Kasse – Spar mange penge nu

Skal du vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Er Danmarks Lærerforening, Kreds 113 Vejle Lærerkreds din forening? Skift og spar

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du her i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.
At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Måske du oplever

Billig A-Kassefor dig i Danmarks Lærerforening, Kreds 113 Vejle Lærerkreds - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.