Dansk Metalarbejderforbund, Vojens Afd.

Dansk Metalarbejderforbund, Vojens Afd.
Præstevænget 16
6500 Vojens

Telefon nummer for Dansk Metalarbejderforbund, Vojens Afd.:
(+45) 73202030 / 73 20 20 30

Centrér kort
Trafik
Cykel
Transit

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 om året

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig for mange penge hvert år.
Tjek listen herunder og find den der passer dig bedst. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Fagforening for Dansk Metalarbejderforbund, Vojens Afd. – Skal du have en anden ?

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Hvis du får for lidt i løn
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Juridiske udfordringer
  • Opsagt uden grund
  • Efteruddannelse

Billig A-Kassefor dig i Dansk Metalarbejderforbund, Vojens Afd. - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.