Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens

Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens
Allegade 33
6500 Vojens

Telefon nummer for Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens:

Centrér kort

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du skulle løbe ind i problemer på din arbejdsplads, men det er jo også prinsen i forhold til hvad du får af hjælpe der tæller. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Er Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens din forening? Skift og spar

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Juridiske udfordringer
  • Usaglig fyring
  • samt meget meget mere

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Billig A-Kassefor dig i Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.