Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens
Allegade 33
6500 Vojens

Telefon nummer for Fagligt Fælles Forbund 3F Vojens:

Bedste fagforening og A-Kasse – Vælg ny nu

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men det handler i høj grad også om prisen og hvad du får for de penge du bruger. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.