Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen

Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen
Odinsvej 11
6500 Vojens

Telefon nummer for Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Når du skal vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men det handler i høj grad også om prisen og hvad du får for de penge du bruger. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.
Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Er du i Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.