Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen

Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen
Odinsvej 11
6500 Vojens

Telefon nummer for Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen:

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Spar op til 6000 om året

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for mange penge hvert år.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • anklaget og fyret
  • Karrierer hjælp

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.