Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen

Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen
Odinsvej 11
6500 Vojens

Telefon nummer for Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen:

Centrér kort
Trafik
Cykel
Transit

Spar op til 6000 om året på ny A-Kasse og fagforening

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

Fagforening for Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Manglende løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Billig A-Kassefor dig i Husligt Arbejderforbund V/Lene Vangsgård Kristensen - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.