Maersk Air Kabinebesætningsforening

Maersk Air Kabinebesætningsforening
Grævlingens Kvarter 23

Telefon nummer for Maersk Air Kabinebesætningsforening:

Vælg ny A-kasse og fagforening – Spar op til 6000 pr år med ny A-Kasse

Skal du vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du finder dig i en situation, hvor du har problemer med din arbejdsgiver, men det handler i høj grad også om prisen og hvad du får for de penge du bruger. Faktisk er prisen på fagforening meget lille i forhold til a-kassen. Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Medlemskab af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du får for lidt i løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså i dag muligt at spare op til 6000 kr. eller mere ved at finde en anden.

Billig A-Kassefor dig i Maersk Air Kabinebesætningsforening  - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.