Spar op til 6.000 om året – Læs hvordan her

Rigtig mange mennesker sidder lige nu og læser denne artikel og tænker – hvorfor har jeg ikke gjort det før? Du har ret fordi det er faktisk så let at spare op til 6.000 kr. på blot at skifte til en anden fagforeninger og a-kasse. For en familien med 2 voksne betyder det op til 12.000 i besparelse om året. Prøv lige at tænke over hvad du kan få for de penge?

Men hvorfor skifte A-kasse eller fagforening?

Fagforening er ligesom forsikringer. Noget man skynder sig at få for det skal man jo og så glemmer man alt om det. Det bliver en del af det månedlige budget og 98% af alle i Danmark får aldrig brug for at ringe til fagforneingen for at få hjælp. 81% får aldrig brug for deres A-Kasse.

Det betyder også at omkring 80% af danskerne smider penge ud af vinduet hver eneste måned og år.

Find den bedste A-kasse her og se hvad du kan spare

Ikke overbevist endnu?

Jeg forstår dig godt. Det er ikke noget man bare lige gør. Det er jo hele ens sikkerhedsnet! Men vidste du at du hos de “andre” får du fuldstændig den samme dækning, hvis du mister dit arbejde – Og lad os være ærlige. Det er jobbet og lønnen vi er bange for at miste. Fagforeningen er mere til hvis du har kontrakt problemer eller problemer med en chef og koster altså kun ca. 60 kr. om måneden her.

Du får FULDSTÆNDIG det samme i dagpenge og under de samme regler. De er nemlig ikke den enkelte A-Kasse eller forbund der bestemmer reglerne. Det er vores kære folkevalgte på Christiansborg, der sørger for det. Det betyder også at hver eneste af de mange A-Kasser kæmper om at give dig mest muligt værdi for pengene.

Som et eksempel så får du rabat på forsikringer hos Alm. Brand, hvis du er med i Frie Funktionærer. Ca. 10% faktisk. Det er sparet bare ved at melde sig ind.

En historie fra den virkelig verden

Her får du en lille kort historie fra den virkelig verden. Den er kommet ind på en mail til os og vi har fået lov at skrive den til dig

Mine kone og jeg var med i hhv. HK og Dansk Metal. Det var vi fordi det var det “normale” på arbejdspladsen. Faktisk på min forrige arbejdsplads, men fik aldrig skiftet fordi – Ja det var jo bare noget der kørte.

Vi har nu begge skiftet til Frie Funktionærer, da vi har vores almindelige forsikringer hos Alm. Brand, som vi er glade for. Hos HK betalte vi 993 kr. om måneden for A-Kasse og fagforening. Hos Dansk Metal betalte vi 1053 kr. for begge ting,

Da vi skiftede til Frie Funktionærer betaler vi nu 475 + 69. Ialt 1038 kr. Vi sparede altså 948 kr. hver eneste måned + vores forsikringer

Besparelse i alt 11376 + ca. 700 kr. på forsikringerne.

Det betyder at denne lille familie med 2 voksne og 2 børn nu har i gennemsnit 1.000 kr. mere efter skat hver eneste måned. De har brugt dem på en ekstra ferie – på ski med ungerne.

Hvad du skal bruge dem til, kan du jo lige tænke over – Men tænkt dig nu godt om. Kan det virkelig betale sig at blive hvor du er ?

Stadig i tvivl?

Ring eller skriv til dem og hør hvad det er de tilbyder og om det virkelig kan passe at du får helt det samme for mindre.

Hov. Helt det samme? Nej det siger jeg ikke. Du får ikke lov at betale til politiske partier, du måske slet ikke stemmer på og du betaler heller ikke til Lockout, blokader og lønninger der er helt ublu. Hvis du har det ok med det, så skift nu 🙂

Gør det nu – Kig på listen – Det tager 10 sekunder at skifte