Fællesorganisationen

Fællesorganisationen
Sverigesvej 1
8450 Hammel

Telefon nummer for Fællesorganisationen:

Billig fagforening – Spar penge på din A-Kasse nu

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig for op til 6000 om året.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Fagforening for Fællesorganisationen – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Manglende løn
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • samt meget meget mere

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Billig A-Kassefor dig i Fællesorganisationen - Skift nu!

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du en dag står uden job. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar pengene med det samme uden at få mindre når du har brug for det.

Der er mange der tager fejl af fagforening og A-kasse. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.