Forbundet Træ-Industri-Byg I Danmark Afd.9 Ringkøbing Amt

Forbundet Træ-Industri-Byg I Danmark Afd.9 Ringkøbing Amt
Vejlen 3
6900 Skjern

Telefon nummer for Forbundet Træ-Industri-Byg I Danmark Afd.9 Ringkøbing Amt:

Spar penge på ny fagforening og A-Kasse

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Husk at alle A-Kasser elsker at gøre arbejde for dig. Det er super nemt når du vil skifte. De klare det hele og du sparer penge i mens

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er den del der hjælper, hvis pludselig står uden arbejde, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • Efteruddannelse

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.