Metal Nordvest Sjælland

Metal Nordvest Sjælland
Tåstruphøj 6
4300 Holbæk

Telefon nummer for Metal Nordvest Sjælland:

Centrér kort

Vil du sparer mere end 6000 om året ?

Vil du også gerne sparer over 6000 kr. om året på A-Kasse og fagforening
Tag et kig her og prøv at klikke på de forskellige og læs mere om hvor meget du kan spare. Det er gratis. Det er utrolig hvor nemt det er og hvor meget du kan spare ved nogle få klik.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Fagforening for Metal Nordvest Sjælland  – Skal du have en anden ?

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Er du med i denne fagforening i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.
Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Mange får problemer

• Problemer med lønnen
  • Der opstår problemer med kollegaer
  • Legale problemer
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Er du i Metal Nordvest Sjælland ? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du har noget at leve af mens du er uden job. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.