Malernes Fagforening Sjælland/Bornholm

Malernes Fagforening Sjælland/Bornholm
Skomagergade 18 1
4000 Roskilde

Telefon nummer for Malernes Fagforening Sjælland/Bornholm:

Spar penge på ny fagforening og A-Kasse

Er du klar til at spare penge?
Listen herunder kan give dig et overblik så du kan finde den bedste og billigste A-kasse for dig. Du skylder dig selv at sparer så meget som muligt og samtidig få præcis den støtte og hjælp du har brug for.

Alle fagforeninger og A-Kasser hjælper dig gerne med automatisk at stå for dit skifte.

Fagforening for Malernes Fagforening Sjælland/Bornholm – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke et sted du skal spare dine penge. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Mange får problemer

• Problemer med lønnen
  • Mobning eller anden opførsel
  • Legale problemer
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge

Er du i Malernes Fagforening Sjælland/Bornholm? - Skift og spar penge

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengekassen, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få store private økonomiske lettelser med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af advokater der hjælper hvis du står med problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er mange krav og særligt hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den fornødne hjælp.