Teknisk Landsforbund

Teknisk Landsforbund
Reberbanen 1
6200 Aabenraa

Telefon nummer for Teknisk Landsforbund:

Mangler du en af landets bedste og billigste fagforeninger? Så er https://tl.dk måske lige den rette for dig. Her finder du en af de fagforeninger der holder hvad de lover, og mere til.

Denne fagforening hjælper dig med dine arbejdsproblemer, gennemser dine kontrakter, hjælper dig videre hvis du søger nye udfordringer, eller hvis du føler dig krænket af enten din chef eller dine kollegaer.

A-kassen er mindst lige så vigtig som en fagforening

Fagforeningen der dem, der hjælper dig med alle dine praktiske og kedelige papirer, man som almindelig menneske, ikke altid har helt styr på. A-kassen derimod er egentlig din pengekasse, hvis man kan sige det sådan. A-kassen er dem der hjælper dig med udbetalingen af dine penge hvis du enten er ledig eller sygemeldt. Endvidere hjælper A-kassen med kontakten til jobcenteret, om du er berettiget til at modtage penge eller om du er i karantæne i en periode.

Når den rette dialog til jobcenteret bliver formidlet, er det nemmere for dig at overholde systemets regler og funktioner.

Teknisk Landsforbund kan mere end det

Ikke nok med at fagforeningen har styr på tingene, men de er hurtige til at hjælpe dig videre i dit kommende arbejdsliv. Hvis du mangler en bisidder til et møde med jobcenteret, kan dette også sagtens lade sig gøre.

Her handler det bare om, at når du bliver kaldt til møde på jobcenteret, ringer du til fagforeningen og får din sagsbehandler til at tage med dig på aftalt tid og sted. Herved slipper du selv for mange af de ting, du ikke helt selv har styr på. En bisidder fra en fagforening, er egentligt det samme som en vejleder og en hjælpende hånd til dig og din situation. Der kan være mange årsager, til at du er på fagforeningen i en periode.

Spar flere tusinde kroner – vær godt dækket

De fleste af os, kender den følelse af at det er dyrt at være medlem i en fagforening og en A-kasse. Dette er dog heldigvis også slut. Priserne er nemlig billige og der er mulighed for at spare flere tusinde kroner.

Der er medlemstilbud hos Teknisk Landsforening. Dette betyder for dig som medlem, at du kan spare penge på både forsikring, telefon, benzin, ferie, og der er mulighed for at få hjælp til efteruddannelser. Dette er med til, at du ikke er ledig i alt for lange perioder.

Det er altid en fordel at være medlem

Selvom du har været på arbejdsmarkedet i flere år, eller nærmere hele dit liv, kan du pludselig komme ud for at du skal bruge en fagforening. Derfor er det en god investering for dig selv, hver eneste år. Nogle gange er det nemlig nødvendigt at have nogle fordele, også selvom du har verdens bedste job.

En fagforening kan nemlig også hjælpe dig, hvis du uheldigvis kommer ud for en arbejdsulykke. Hvis det skulle ske, er det meget smart at have den A-kasse, som din fagforening samarbejder med. Sammen kan de stå for og med din sag.

Billig fagforening – Spar op til 6000 om året

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for op til 6000 om året.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. Deraf de gamle og “rigtige” fagforeninger og dertil hørende ret dyre priser.

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså stadig muligt at finde en anden og sparer mange penge
Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis du bliver arbejdsløs, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Hvis du ikke får det i løn du skal
  • Mobning eller anden opførsel
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Usaglig fyring
  • Efteruddannelse

Billig A-Kassefor dig i Teknisk Landsforbund  - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen er den der hjælper hvis du har problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og og ikke dem du arbejder for..

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er ligeledes A-kassen der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.